Regulamin sklepu internetowego
"Miód Dobry!"
⭳ Regulamin do pobrania
(PDF)
-
Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu
internetowego "Miód Dobry!", działającego pod adresem www https://miod-dobry.pl.
- Właścicielem Sklepu jest
Kamil Ramon Rembelski, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Miód Dobry! z siedzibą pod adresem: Al. KEN 21 lok u15, 02-797 Warszawa wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 5361656894
(dalej „Sprzedawca”).
-
Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: "Miód Dobry!" Al. KEN 21 lok u15, 02-797 Warszawa
Adres e-mail: sklep@miod-dobry.pl
Numer telefonu: 796984605 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce
Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą
Usług Cyfrowych: sklep@miod-dobry.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
-
Wymagania techniczne
- W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
- komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
- dostępu do sieci Internet;
- aktywnego adresu e-mail.
-
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
- Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze
strony internetowej Sklepu można przeczytać w
Polityce
prywatności
.
-
Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
-
Sklep umożliwia zakup
towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
- bez rejestracji;
- z założeniem konta w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru
Towarów
w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania
zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
- Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
sprzedaży
w
rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych
koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania
faktury
VAT.
- Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest
jednorazowa, a
adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego
logowania.
Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w
Regulaminie Konta.
Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w
systemie Google.
Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych
zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
- Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W
tym
celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: sklep@miod-dobry.pl.
- Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym
brzmieniu)
oznacza:
- złożenie Sprzedawcy oferty zakupu
Towarów
zgodnie z opcjami
wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
- akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny
Towarów
oraz kosztów
ich dostawy.
- Do zawarcia umowy
sprzedaży
(dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji
(przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem
przyjęcia zamówienia
do realizacji.
-
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca
poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje
klienta
jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej
realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych.
Jeżeli
zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji,
Sprzedawca
niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
;
- Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w
momencie
dostarczenia
Towaru
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie
powstałe
w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych
niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał
nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim
przypadku
Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości
podanych danych.
-
Ceny i metody płatności
- Ceny
Towarów
podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
-
Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy
wybranego przez klienta.
- Dostępne metody płatności
opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz
prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
-
Sklep oferuje następujące metody płatności:
- tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
- szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za
pośrednictwem platformy płatniczej:
- Shoper Płatności (Autopay)
- PayPal
- płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
- za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
- płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w punkcie stacjonarnym Sklepu
- płatność odroczona – za pośrednictwem operatora wskazanego na etapie składania
zamówienia
- Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić
w
terminie 7
dni
od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie
poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w
ratach za
pośrednictwem zewnętrznego partnera.
-
W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługę płatności
online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay S.A.
-
Dostawa towarów
- Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej
- do paczkomatów InPost
- za pośrednictwem ORLEN paczki
- odbiór osobisty
-
Klient może również dokonać odbioru zamówienia:
- osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy
- Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z
chwilą
nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).
Dokładny
rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
-
Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 1
dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie
inny
termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce
„Czas realizacji zamówienia”.
-
Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem
kosztów
wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
Wysyłka za granicę jest możliwa za pokryciem kosztów
wskazanych na stronie Sklepu lub kosztów
indywidualnie uzgodnionych z klientem.
-
Odstąpienie od umowy
- Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach
konsumenta
(dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy
sprzedaży
Towaru w
terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których
mowa
poniżej.
-
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie,
oświadczenie:
- w formie elektronicznej na adres: sklep@miod-dobry.pl lub
- w formie pisemnej na adres: "Miód Dobry!" Al. KEN 21 lok u15, 02-797 Warszawa.
-
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym
użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail
potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na
adres
pocztowy "Miód Dobry!" Al. KEN 21 lok u15, 02-797 Warszawa.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
- ceny Towaru;
- kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu
dostarczenia
rzeczy, oferowanego w Sklepie.
- Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem,
albo
co
najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
- Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
przez
klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed
złożeniem
oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia
charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy.
-
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
- nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy
Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary
personalizowane);
- ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary
szybko
psujące się);
- dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez
klienta,
a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów
higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
- nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku
materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte
po dostarczeniu;
- które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi
towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
- dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
- których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje
kontroli,
i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a
których
dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań
na
rynku,
nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
-
Reklamacje
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi
Towary
zgodne z Umową.
- Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność
Towarów
zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych
klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
- Reklamacje mogą być składane:
- w formie elektronicznej na adres: sklep@miod-dobry.pl
- lub w formie pisemnej na adres: "Miód Dobry!" Al. KEN 21 lok u15, 02-797 Warszawa.
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez
wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
- W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i
Przedsiębiorca
Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także
z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- W powyższym celu można:
- zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
- skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji
społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
- skorzystać z
platformy ODR
(Online Dispute Resolution), która służy do internetowego
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań
wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można
znaleźć
tutaj,
- zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z zawartej umowy.
- Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://polubowne.uokik.gov.pl/.
-
Opinie o produktach
- W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
-
Funkcjonalność ta jest dostępna tylko dla klientów posiadających Konto i zalogowanych.
- Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA)
oraz
zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
- o charakterze bezprawnym;
- sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe,
pornograficzne,
obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
- naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw
autorskich
oraz
prawa do prywatności;
- zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym,
dotyczące
produktów innych niż oferowane w Sklepie.
- Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta
może
moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą
być
usunięte.
-
W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając
uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie
X.
6
Regulaminu.
-
Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
- w formie elektronicznej na adres: sklep@miod-dobry.pl
- lub w formie pisemnej na adres: "Miód Dobry!" Al. KEN 21 lok u15, 02-797 Warszawa.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli osoba
skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy Odwołanie w
takiej
formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni
od
otrzymania Odwołania.
- Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej
“Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść
nielegalną
w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny
być
składane w formie elektronicznej na adres: sklep@miod-dobry.pl.
-
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca
rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji
Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na
zasadach
opisanych w punkcie
X.
6
Regulaminu.
-
W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba
składająca
Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w
akcie o usługach cyfrowych (DSA).
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów, pod
warunkiem, że:
- nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
- niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia
dostępu do
nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca
niezwłocznie
rozpatruje Zawiadomienia.
-
Postanowienia końcowe
- Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta
(i
Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
- Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie
do
zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych
Umów
o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów
posiadających
Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania
nowej
treści.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01-07-2024 r.
Regulamin Konta
w sklepie "Miód Dobry!"
-
Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
- Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z
konta
klienta („Konto”) w sklepie internetowym "Miód Dobry!" („Sklep”).
- Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w
stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu
Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
- Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w
Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
- Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w
przypadku Sklepu:
"Miód Dobry!" Al. KEN 21 lok u15, 02-797 Warszawa
e-mail: sklep@miod-dobry.pl
tel.: 796984605
-
Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
- Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze
Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
- Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
- zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co
umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego
uzupełniania formularza adresowego,
- wglądu w historię swoich zamówień,
- wglądu w status realizacji zamówienia.
-
Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
- Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi
elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania
Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą
elektronicznie na adres sklep@miod-dobry.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od
umowy o
świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
-
Reklamacje
- Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach
konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach
wynikających z kodeksu cywilnego.
- Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach
IX.
3-5 Regulaminu Sklepu.
- W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w
punktach
IX.
6-7 Regulaminu Sklepu.
-
Dane osobowe
- Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
-
Zmiany Regulaminu Konta
- Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w
punkcie
XI.
3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia
Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w
tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
Regulamin Newslettera
w sklepie "Miód Dobry!"
-
Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
- Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki
świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu
internetowego "Miód Dobry!" („Sklep”)
– usługi tzw. newslettera.
- Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e-
mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”). Wiadomości te
zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te
mogą również zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu,
ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla
klientów lub potencjalnych klientów Sklepu („Newsletter”).
- Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i
poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu
Towarów. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
- Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie
nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia
Regulaminu Sklepu.
- Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w
przypadku Sklepu
"Miód Dobry!" Al. KEN 21 lok u15, 02-797 Warszawa
e-mail: sklep@miod-dobry.pl
tel.: 796984605
-
Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
- W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
- komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór
wiadomości e-mail,
- aktywnego adresu e-mail,
- dostępu do sieci Internet.
- Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości
e-mail zawierające m.in.:
- informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
- kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów
Newslettera,
- inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie
treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla
klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
- Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera.
O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje
Sprzedawca.
-
Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
- Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
- gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając
swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
- podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na
otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka
wyboru (tzw. checkbox).
- Sprzedawca może - jako zachęta do subskrypcji Newslettera - proponować potencjalnym
Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej
(np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np.
jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w
związku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
- Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie
po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej
formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w
odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
- Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony.
Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W
tym celu należy:
- kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach
Newslettera lub
- skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
- Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera
w terminie 14 dni od jej zawarcia.
- Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy
Subskrybenci zostaną powiadomieni.
- W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w
ramach Newslettera przez dłużej
niż 18 miesięcy
Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta
usługi
Newslettera.
-
Reklamacje
- Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o
prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na
zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
- Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach
IX.
3-5 Regulaminu Sklepu.
- W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w
punktach
IX.
6-7 Regulaminu Sklepu.
-
Dane osobowe
- Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
-
Zmiany Regulaminu Newslettera
- Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach
wskazanych w punkcie
XI.
3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje
nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi
Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się w tym celu
ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób wskazany w
punkcie III.3. Regulaminu Newslettera).